Informacje podstawowe

Dostępne są tutaj informacje ogólne o Elektronicznym Nadawcy.

Elektroniczny Nadawca (EN) jest to aplikacja internetowa przeznaczona dla klientów Poczty Polskiej. Usprawnia ona proces nadawania przesyłek pocztowych. EN umożliwia rejestrację przesyłek, generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej. Elektroniczny Nadawca umożliwia dodatkowo elektroniczną komunikację pomiędzy klientem, a jego opiekunem handlowym ze strony Poczty Polskiej S.A.
Infolinia Poczty Polskiej jest czynna w godzinach 08.00-20.00.
Prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Aplikacja znacząco skraca czas potrzebny do przygotowania i wysyłki przesyłek. Dane mogą być przekazywane automatycznie do E-Nadawcy za pomocą integracji API, importowane z plików Excel oraz import plików XML przygotowanych zgodnie z formatem IWD, co zniweluje przymus ręcznego przepisywania kolejnych danych do wysyłki. Ponadto w każdej chwili można wygenerować
Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.