Konto

Dostępne są tutaj informacje o obsłudze konta w Elektronicznym Nadawcy.

Aby odblokować konto, które zostało zablokowane należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym, który ma uprawnienia do odblokowania konta. Jeżeli nadal nie jesteśmy pewni hasła należy skorzystać z funkcji odzyskiwanie hasła znajdującej się pod ekranem logowania.

Obecnie nie trzeba zmieniać hasła.

Tylko osoby zarejestrowane mogą zalogować się na swoje konto w E-Nadawcy, więc jeżeli posiadają Państwo już konto, na które można się zalogować, możecie Państwo wysyłać już przesyłki za pomocą E-Nadawcy.

Gdy zapomnimy hasła możemy skorzystać z funkcji odzyskiwania hasła. Aby to zrobić należy przycisk znajdujący się pod ekranem logowania. Następnie należy podać nazwę użytkownika i maila oraz przepisać tekst z obrazka (uwzględniając zarówna małe jak i duże litery. Następnie należy wejść na swojego maila i wejść w link podany w mailu od Elektronicznego Nadawcy, który przeniesie Państwa do

Klient indywidualny jest to osoba indywidualna bądź firma, która nie ma podpisanej umowy z Pocztą Polską na wysyłanie paczek. Klient biznesowy jest to klient bądź firma, która ma podpisaną umowę z Pocztą Polską.

W celu uzyskania konta testowego umożliwiającego przygotowanie integracji z aplikacją Elektroniczny Nadawca należy skontaktować się z opiekunem handlowym lub skontaktować się z infolinia Poczty Polskiej. W celu uzyskania konta testowego wymagane jest podanie adresu e-mail, na który zostaną wysłane dane do logowania.

Po założeniu konta testowego na wskazany adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający aktywację konta testowego.

Poczta Polska S.A. udostępnia usługę sieciową (tzw. webservice), która może być wykorzystana do tworzenia aplikacji (telefony komórkowe, sklepy internetowe) umożliwiających śledzenie przesyłek pocztowych. Specyfikację oraz opis sposobu integracji można znaleźć pod adresem www.poczta-polska.pl/webservices/

W celu zintegrowania się z webservice systemu śledzenia należy skorzystać z opisu sposobu integracji oraz specyfikacji i WSDL umieszczonej na stronie www.poczta-polska.pl/webservices/, zakładka dla zarejestrowanych.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.