Konto

Dostępne są tutaj informacje o obsłudze konta w Elektronicznym Nadawcy.

Aby odblokować konto, które zostało zablokowane należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym, który ma uprawnienia do odblokowania konta. Jeżeli nadal nie jesteśmy pewni hasła należy skorzystać z funkcji odzyskiwanie hasła znajdującej się pod ekranem logowania.

Zmiana hasła w aplikacji powinna odbywać się co 30 dni z przyczyn bezpieczeństwa, ale w obecnej wersji aplikacji  nie jest wymagana zmiana hasła dla użytkowników korzystających z Elektronicznego Nadawcy przez www.

Użytkownik jest informowany o tym, iż minęło 30 dni od ostatniej zmiany hasła komunikatem „Hasło jest starsze niż 30 dni w ramach zapewnienia bezpieczeństwa sugerujemy jego zmianę.”, ale aplikacja pozwala na dalsze korzystanie z obecnego hasła, w tym celu należy kliknąć „Odłóż” i aplikacja zaloguje uzytkownika, ale można też skorzystać z formularza i zmienić hasło na nowe.

Zmiana hasła po 30 dniach

W przypadku użytkowników zintegrowanych z WebAPI Elektronicznego Nadawcy i automatycznej autoryzacji, zmiana hasła również nie jest konieczna, nie jest wtedy monitorowany czas od ostatniej zmiany hasła.

Tylko osoby zarejestrowane mogą zalogować się na swoje konto w E-Nadawcy, więc jeżeli posiadają Państwo już konto, na które można się zalogować, możecie Państwo wysyłać już przesyłki za pomocą E-Nadawcy.

Gdy zapomnimy hasła możemy skorzystać z funkcji odzyskiwania hasła. Aby to zrobić należy kliknąć w  przycisk (link) znajdujący się pod ekranem logowania „Problemy z zalogowaniem? kliknij tutaj”. Użytkownik zostanie wtedy przekierowany na formularz umożliwiający zresetowanie hasła. Po poprawnym wypełnieniu formularza, przepisaniu captcha należy kliknąć „Resetuj”.

Na twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail zawierający wszelkie dane umożliwiające zmianę hasła. Należy kliknąć w link, który przeniesie Państwa do formularza umożliwiającego zmianę hasła. Po skutecznej zmianie hasła system wyśle potwierdzenie zmiany na adres e-mail użytkownika.

Klient indywidualny jest to osoba indywidualna bądź firma, która nie ma podpisanej umowy z Pocztą Polską na wysyłanie paczek. Klient biznesowy jest to klient bądź firma, która ma podpisaną umowę z Pocztą Polską.

W celu uzyskania konta testowego umożliwiającego przygotowanie integracji z aplikacją Elektroniczny Nadawca należy skontaktować się z opiekunem handlowym lub skontaktować się z infolinia Poczty Polskiej. W celu uzyskania konta testowego wymagane jest podanie adresu e-mail, na który zostaną wysłane dane do logowania.

Po założeniu konta testowego na wskazany adres e-mail zostanie przesłany link umożliwiający aktywację konta testowego.

Poczta Polska S.A. udostępnia usługę sieciową (tzw. webservice), która może być wykorzystana do tworzenia aplikacji (telefony komórkowe, sklepy internetowe) umożliwiających śledzenie przesyłek pocztowych. Specyfikację oraz opis sposobu integracji można znaleźć pod adresem www.poczta-polska.pl/webservices/

W celu zintegrowania się z webservice systemu śledzenia należy skorzystać z opisu sposobu integracji oraz specyfikacji i WSDL umieszczonej na stronie www.poczta-polska.pl/webservices/, zakładka dla zarejestrowanych.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.