Płatności

Dostępne są tu informacje o sposobie rozliczania z Pocztą Polską.

Z Pocztą Polską Kliencie mogą rozliczyć się na dwa sposoby: - gotówką z góry, -bezgotówkowo, po wcześniejszym zawarciu pisemnej umowy, poprzez polecenie przelewu:

a) z góry,

b) z dołu,

c) zaliczkowo.

Klienci indywidualni, którzy chcą wysłać paczkę za pomocą elektronicznego nadawcy, muszą opłacić wysyłkę na poczcie, gdzie nie ma standardowych narzędzi do obsługi kart płatniczych, natomiast można wypłacić pieniądze na poczcie w kasie, a potem zapłacić. Klienci, którzy mają podpisaną umowę sami ustalają jak będą płacić za wysłane przesyłki.

Każdy klient nadając przesyłkę pobraniową może wybrać jedną spośród dwóch opcji przekazania kwoty pobrania: - przekazem na wskazany przez nadawcę adres - przelewem na wskazany przez nadawcę rachunek bankowy Czas realizacji pobrania wynosi D + 2 licząc od dnia skutecznego doręczenia przesyłki.

Maksymalne wartości nadawanych przesyłek różnią się w obrębie usług. Listy z zadeklarowaną wartością mogą mieć wartość do 70 000 tyś złotych. Klienci indywidualni mogą nadawać paczki do 20 tysięcy złotych natomiast umowni do 70 000 tyś złotych. Pełny cennik można znaleźć na stronie.

Nie musimy podawać wartości paczki jeżeli tego nie chcemy, ponieważ jest to jedynie usługa dodatkowa. Jedynie paczki bądź listy z zadeklarowaną wartością muszą mieć podaną wartość przesyłki.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.