Reklamacje

Dostępne są tutaj informacje o sposobie wykonania reklamacji.

Aktualnie funkcjonalność ta nie jest udostępniana Klientom.
Zareklamować można konkretną przesyłkę poprzez wskazanie jej z poziomy wysyłek za pomocą przycisku „reklamacja”. Po kliknięciu muszą Państwo wybrać powód reklamacji oraz opcjonalnie mogą Państwo dodać dodatkowe informację dotyczące reklamacji. Klient może również na bieżąco śledzić status zgłoszenia.
Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.