Umowa

Dostępne są tutaj informacje o umowie z Pocztą Polską.

Umowę z Pocztą Polską może  podpisać każda firma/instytucja, niezależnie od wielkości.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach.

Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).

Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl

Przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem, aby indywidualnie ustalić warunki i zasady podpisania umowy o świadczenie usług pocztowych.

Umowę można podpisać zarówno na czas określony jak i nieokreślony. To od klienta zależy jakiego rodzaju umowę chce podpisać.

Nie, umowa nie zobowiązuje do nadawania przesyłek . Jednakże  po dłuższej przerwie w wysyłaniu przesyłek,  Poczta Polska może z klientem rozwiązać umowę.

Oferta handlowa dla Klienta biznesowego uwzględnia m.in. odroczony termin płatności faktur, może też zawierać indywidualne warunki cenowe i pakiety bonusowe, w zależności od rodzajów i wolumenów nadawanych przesyłek.

O szczegółach poinformuje nasz przedstawiciel handlowy.

Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:
801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).

Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl

Indywidualne warunki świadczenia usług są ustalane z każdym Klientem osobno, w zależności m.in. od rodzajów i liczby nadawanych przesyłek.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.