Umowa

Dostępne są tutaj informacje o umowie z Pocztą Polską.

Umowę z Pocztą Polską może mieć podpisana każda firma- niezależnie od wielkości. Aby podpisać taką umowę należy uzupełnić formularz kontaktowy. Potem przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem, aby indywidualnie ustalić warunki i zasady współpracy.

Umowę można podpisać zarówno na czas określony jak i nieokreślony. To od klienta zależy jakiego rodzaju umowę chce podpisać.

Nie umowa nie jest zobowiązująca. Nie jest wymagane wysyłanie paczek, natomiast po dłuższej przerwie w wysyłaniu przesyłek Poczta Polska może z klientem rozwiązać umowę.

Po podpisaniu umowy klienci otrzymują szereg benefitów z racji współpracy z Pocztą Polską, jak np. zniżki na różne usługi, zniżki u partnerów Poczty, czy bezpłatne materiały, służące od wysyłanie paczek jak koperty folie czy taśmy.

Tak. Zawierając umowę z Pocztą Polską istnieje możliwość negocjacji lepszych warunków cenowych na realizację usług za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jeżeli nie ma Twojego pytania prosimy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem:
  • 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
  • (+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00.