Strona główna » FAQ » Umowa » Jaka jest oferta dla klienta biznesowego (jakie korzyści będę miał po podpisaniu umowy)? < powrót

Jaka jest oferta dla klienta biznesowego (jakie korzyści będę miał po podpisaniu umowy)?

Oferta handlowa dla Klienta biznesowego uwzględnia m.in. odroczony termin płatności faktur, może też zawierać indywidualne warunki cenowe i pakiety bonusowe, w zależności od rodzajów i wolumenów nadawanych przesyłek.

O szczegółach poinformuje nasz przedstawiciel handlowy.

Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).

Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl