Strona główna » FAQ » Umowa » Co zrobić, żeby stać się klientem umownym Poczty Polskiej? < powrót

Co zrobić, żeby stać się klientem umownym Poczty Polskiej?

Umowę z Pocztą Polską może  podpisać każda firma/instytucja, niezależnie od wielkości.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach.

Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444  z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).

Napisz do nas: kontakt@poczta-polska.pl

Przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem, aby indywidualnie ustalić warunki i zasady podpisania umowy o świadczenie usług pocztowych.